کیت دیابیسکیت تشخیص آنتی ژن ویروس کووید19 بصورت کاست های رپید توسط شرکت تولیدی بازرگانی پارسیان گیتی ایرانیان برای تشخیص سریع و آسان ویروس تولید و عرضه شده است.

این کیت با برند دیابیس و بصورت قابل استفاده برای همه ی افراد تهیه شده است. بسته بندی کیت شامل کاست تست حاوی مواد جاذب رطوبت از جنس سیلیکاژل، قطره چکان، بافر استخراج ، سواب یکبار مصرف برای جمع آوری نمونه و دفترچه راهنما می باشد.

روش کار

نمونه هایی که در اوایل بروز علائم کرونا بدست می آید بالاترین مقدار تیتر ویروسی را دارند و تشخیص به موقع آن میتواند بسیار کمک کننده باشد.

تست سریع تشخیص کووید19 به روش ایمنی سنجی عمل میکند که اساس آن واکنش بین آنتی ژن ویروسی و آنتی بادی است.

این کیت، آنتی ژن نوکلئوکپسید ویروس موجود در نمونه ی نازوفارنکس بیمار که توسط سواب گرفته شده را شناسایی میکند.

  • نتیجه ی مثبت بصورت یک خط رنگی بر روی کاست نمایش داده میشود.

ویژگی کیت تشخیص سریع کرونا دیابیس

ویژگی منحصر به فرد این کیت سهولت در استفاده و سرعت آن است. به این صورت که فرد میتواند از خودش نمونه گیری کرده و بدون نیاز به دانش آزمایشگاهی، تست کووید19 را بر روی نمونه ی خود انجام دهد.

همچنین جواب آزمایش تنها پس از 15 دقیقه قابل رویت و تفسیر می باشد.

همه ی وسایل مورد نیاز آزمایش در بسته بندی کیت موجود می باشد و تنها لوازم مورد نیاز خارج از کیت، یک زمان سنج و ظرفی برای امحاء وسایل مصرف شده می باشد.

بسته بندی نگهداری از کیت

کیت کاست آنتی ژن کووید19 بسته بندی شده در پوچ آلومینیومی و قابل نگهداری در دمای 4 تا 30 درجه ی سانتی گراد تا تاریخ انقضای درج شده بر روی محصول می باشد.

پس از باز کردن بسته بندی آلومینیومی کیت، باید آزمایش در مدت 1 ساعت انجام شود.

کیت تشخیص سریع کووید19 دیابیس دارای نشان استاندارد اروپا CE و دارای گواهینامه ی ایزو (ISO13485) تجهیزات پزشکی و همچنین دارای گواهینامه ی GMP است.

این محصول بصورت بسته ی 25 تستی و کیت تک تستی توسط شرکت پارس پیوند به فروش می رسد.